22ste dag

21 juli 2017 - Calvor, Spanje

Vandaag een pittige wandeling van 30 km in de bergen met een sterke afdaling.Koud in de bergen, in de wolken, maar echt genoten van de rust daar.

Bert zoals gewoonlijk weer een blaar, maar hoe hij het doet, doet hij het. hij heeft er nog steeds 4,de ene geneest en de andere krijgt hij.Inmiddels is hij wel door de voorraad blaarpleisters heen en gebruikt nu de mijne, die heb ik niet nodig gehad.

Denk ook niet dat dat gebeurt.We zitten nu in een Refugio in Calvor,Er is daar anders niets.De boom op de foto,die dikkerd moet 800 jaar oud zijn.Heel indrukwekkend deze wandeling.

1. Gerard:
    21 juli 2017
    Mannen , ben elke dag weer verrast over de overweldigende foto's , wat een schoonheid elk plaatje. Geweldig , geniet van jullie avontuur.
  2. Herman en Jeanette:
    Hoi Alex volgens mij zitten er foto's van Vijlen bij Ha Ha.
    Van de boom kan je mooi fineer maken.
    Knap dat jullie zo veel gelopen hebben.
  3. Hanny en Erik:
    21 juli 2017
    Gaat goed. Fijn om te zien. Doch let wel: het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
    Veel plezier en een buen camino
    Hanny en Erik
  4. Ton Huijskes:
    22 juli 2017
    Prachtige foto's weer. Indrukwekkende boom, daar kunnen wel trollen in wonen:)
    De eindstreep komt al dichterbij, benieuwd naar de verhalen bij terugkomst. Suc6!