21ste dag

20 juli 2017 - O Cebreiro, Spanje

Jaaa, een geweldige dag gehad.Een klimtocht met een stijging van 813 mtr. En 36 km gelopen he.

We zijn in een dorpje aangekomen waar je echt  Asterix  en Obelix zou kunnen tegenkomen.We zijn nu in een Refugio in O Cebreiro. in Galicië (het dorp van asterix en obelix) Doorgelopen naar Hospital omdat er een groep van 65 kinderen achter ons aan kwamen,einde rust zeg maar.

Een zware dag ,maar o zo mooi. Hele mooie dingen gezien en meegemaakt.

Zo leer je echt de mensen in de bergen kennen.Geweldig.

1. Michel Huijskes:
    20 juli 2017
    Haaaa haaa met jullie dagelijkse beproeving, zullen jullie wel eten als Obelix.
  2. Karin:
    20 juli 2017
    Het enthousiasme spat er van af bij dit bericht. Deze indrukken en ervaringen pikt niemand jullie af! En wát een prestatie die combinatie van klimmen en afstand. Door de Dolomieten heb ik daar een goede voorstelling bij.
  3. Lies en Andrew:
    20 juli 2017
    Asterix en Obelix zijn weer terug in Galicië! Ze hebben alleen een vreemd plattelandsaccent! We kunnen ons voorstellen dat dit een unieke ervaring is zowel fysiek als geestelijk! Daarvoor hoef je echt niet gelovig voor te zijn. Ben een beetje jaloers!!!
  4. Gerard:
    20 juli 2017
    Respect man, vindt 36 km op de motor door de bergen al heel wat :-) . Wel goed voor jullie zelf blijven zorgen.
  5. Willem:
    20 juli 2017
    Geweldige foto's vriend en wel goed eten man succes jullie mo
  6. Rob en Joke:
    20 juli 2017
    Presteren en genieten. Het lukt je beiden zo te zien en te lezen. De tocht wordt steeds mooier lijkt het wel.