Afscheid van onze reis

30 juli 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Ja de dag is aangebroken, morgen weer naar huis.We hebben nu de laatste dagen doorgebracht in Santiago de Compostela.En we hebben het nu wel gezien, we hebben nog wel een leuke wandeling gemaakt,en daar nog een paar foto`s gemaakt.Ze staan op deze blog.Ik kan zeggen dat we een enorme ervaring rijker zijn en dat we er heel erg van genoten hebben.Veel mooie dingen gezien,de eenzaamheid,de temperaturen.Ik heb er in ieder geval intens van genoten.Het is heel goed gegaan ook met Bert.We kijken er met een heel fijn gevoel op terug.Fijn dat jullie mijn blog gevolgd hebben en er vele reacties op gegeven hebben.Het is toch enigzins het enige contact met mijn familie en vrienden geweest deze maand.Ik dank jullie allemaal en hoop jullie in goede gezondheid terug te zien, en jullie mijn verhalen te kunnen vertellen,als ik thuis ben.

Groeten van mij vanuit Santiago de Compostela

1. Hanny en Erik:
    30 juli 2017
    Buen viaje ✈️ y bienvenido a casa
  2. Dick en Jot:
    30 juli 2017
    Wat fijn dat wij jullie reis hebben kunnen volgen. Goed te lezen dat het jullie veel heeft opgeleverd. WEL THUIS!!
  3. Gerard:
    30 juli 2017
    Mooi avontuur komt ten einde, goede reis terug!
  4. Karin:
    30 juli 2017
    Jullie hebben het hem geflikt! Tot volgend weekend (toch?) dan hangen we aan je lippen om alles te horen. Behouden thuiskomst!
  5. Eric en Wilma:
    30 juli 2017
    Een hele goede terug reis , we horen je verhalen binnenkort live
  6. Ton Huijskes:
    30 juli 2017
    Mooi om te lezen dat jullie er van genoten hebben. De verhalen en de foto's waren de moeite waard om te volgen. Knappe prestatie waar je met plezier op kan terugkijken broer! De ervaringen zullen ongetwijfeld nog te sprake komen na de vakantie!
  7. Piet krekel:
    31 juli 2017
    bedankt voor de mooie foto,s en het verhaal die heb laten zien.
    hoor graag over een paar dagen je verhaal.
    gr piet en Jolanda
  8. Michel Huijskes:
    Hoi doorzetters
    En ja de eindstreep is gehaald, gefeliciteerd met jullie resultaat.
    Dit behaalde doel, zul je altijd bijblijven.
    Jullie zullen bijna thuis zijn?
    Vele zullen benieuwd zijn naar jullie mooie en interessante ervaringen.
    Wel thuis! !
  9. Tessa,David Karin en Rene en de naasten:
    goede reis en tot snel
  10. Leo Van Den Hoven:
    1 augustus 2017
    Fijn te lezen dat jullie het zo enorm naar jullie zin hebben gehad. Weer iets wat je van je Buckitlist kan schrappen. Wat is je volgende project? Of ga je nu eerst even uitrusten?
    Het is je gegund. groetjes Leo .