26ste dag

25 juli 2017 - A Lavacolla, Sabugueira, Santiago de Compostela, Spanje

Morgen tikken we volgens GPS 850 km aan.En dat door continu klimmen en dalen en zware paadjes.De Pyreneeën niet te vergeten in 26 dagen.Best tevreden over.en een beetje trots.Heb veel ellende gezien met mensen ingetapet, vol blaren,stiekemerds met de bus etc. anderen makkelijke routes nemen.Wij hebben echt met TROTS de echte oude pelgrim route gelopen.Heb nog geen blaren, wel versleten binnenzolen,maar dat improviseer ik met hulsjes van sigaretten en pleisteropvulling.

Morgen is de grote dag voor ons,nog 12 km.

1. Karin:
    25 juli 2017
    Jullie mogen met recht apetrots zijn!
  2. Gerard:
    BIKKELS!!!!
  3. Ton Huijskes:
    25 juli 2017
    Zal best wel eens een heftig moment kunnen zijn, het afsluiten van deze enorme uitdaging en confrontatie met jezelf. Super knappe prestatie, trots op je broer. Enne je mag jezelf best een paar nieuwe wandelschoenen kado doen na afloop hoor, welverdiend! Veel plezier morgen!
  4. Lies en Andrew:
    25 juli 2017
    Dat wordt emo (ten minste deze ouwe L zou het niet droog houden) en daarna afkicken! Deze ervaring staat voor eeuwig gegrift in jullie geheugen! Geniet van de laatste loodjes!!!
  5. Rob en Joke:
    25 juli 2017
    Dat laatste loodje is voor jullie bikkels natuurlijk een eitje. Meer dan een feestje verdiend morgen!
  6. Willem:
    25 juli 2017
    Sterkte man de laatste dag en dan een goeie vino tinto vriend
  7. Eric en Wilma:
    26 juli 2017
    Dat geloof ik dat jullie trots zijn , n hele prestatie en morgen pakken jullie d'r maar unne goeie borrel op . Ik zeg vast proost dik verdiend !!
  8. Tessa,David Karin en Rene en de naasten:
    26 juli 2017
    top prestatie en met recht trots!!!!!!!