5de dag

4 juli 2017 - Estella, Spanje

Vandaag een moeilijke tocht in een zinderende warmte van 40 graden.We hebben de Refuggio in Estella bereikt.Daar aangekomen lag er een Koreaans meisje met een gebroken voet op bed.Heb haar water gebracht,hoe dat verder geregeld word weet ik niet.

De kosten voor de overnachting zijn 6 euro,dan moet je wel voor je eigen eten zorgen dus dat moeten we zelf klaar maken.Dus weer spaggetti,denk ik

Om 16.30 was het hier nog 37 graden, iets anders dan de eerste dagen met regen.

Nog 662 km voor eindpunt.

1. Jolanda:
    4 juli 2017
    Ahhh broerder alex door de bocht maar wel weer lief van jou...

En zet hem op je kan het alex...
  2. Willem:
    4 juli 2017
    Dat is heel warm om te lopen daarom begin je ook vroeg succes morgen vriend
  3. Leo Van Den Hoven:
    Zo, dat is wel erg warm . Maar jullie houden elkaar best wel aan de gang, dat is jullie wel toe vertrouwd. geniet van de omgeving...
  4. Fred Coumans:
    4 juli 2017
    Hoi Alex, wat een tocht en wat een temperatuur, best wel warm om in te lopen. Prachtig je reisverslag tot nu. Geniet vooral van alle moois onderweg, wij kijken al weer uit naar je volgende reisverslag. Groeten Fred en Ria
  5. Eric en Wilma:
    5 juli 2017
    Wat n temperatuur om te lopen , respect hoor Alex . Gr Eric en Wilma
  6. Alex Huijskes:
    Dank jullie namens Alex jullie moeten allemaal de groeten,hij ziet dit allemaal voorbij komen maar heeft geen tijd om te reageren maar ik sta steeds in contact met hem.
    Dus moet ik dat steeds doen,maar dat houd mij bezig he.
    Groetjes ook van mij.
    Wouke
  7. Dick en Jot:
    5 juli 2017
    Alex respect!
    Wouke Dank je wel voor de verslagen!