19de dag

18 juli 2017 - Molinaseca, Spanje

Vandaag 32 km achter de rug.We wisten dat we het "platte dak" zouden verlaten,en weer gingen klimmen.het was een erg zware dag en we zijn nu ook echt heel erg moe.

Maar ondanks dat kan ik zeggen, ik heb geweldig genoten van deze dag, het was overweldigend en ook zeer zeker de moeite en moeheid waard.

We zijn aangekomen in Molinaseca, een stadje voor Ponferrada, waar we in een Refugio slapen.

1. Piet krekel:
    18 juli 2017
    alex de foto,s zijn weer prachtig ,wat een schitterende natuur.
    heb vandaag nog aan je gedacht ,want de nijmeegse vierdaagse begint,zij lopen maar
    (en ook met respect hoor)maar 4 dagen ,jij vier weken diepe respect man
    gr
    piet en jolanda
  2. Ton Huijskes:
    18 juli 2017
    18e dag alweer. De vierdaagse valt inderdaad hierbij in het niet terwijl dat ook een knappe prestatie is. Trots op je broer!
  3. Lies en Andrew:
    18 juli 2017
    Ik kan me voorstellen dat jullie ups-en-downs hebben, in dit geval letterlijk! Idd de Zevenheuvelweg is hier niets bij! Geniet van de nacht met Bert en morgen weer fris de paden op met bulten en zegen!
  4. Willem:
    18 juli 2017
    Daar ga je echt op en neer hoor vriend en daar de melk proberen he welterusten slaap zacht vriend en sterkte jullie mo
  5. Willem:
    18 juli 2017
    Zag er geweldig uit vriend wel op en neer daar vergeet niet mo melk te drinken daar sterkte daar mo
  6. Karin:
    18 juli 2017
    Als ik de foto's zo zie, was dit een allesbehalve saaie wandeling, prachtig weer! Geniet ervan, lekker uitrusten en morgen weer fris en fruitig er tegenaan. Toppers!
  7. Eric en Wilma:
    19 juli 2017
    Mooie foto's , heel veel plezier met jullie resterende kilometers